dinsdag 8 april 2014

Instagram diary #3 + random foto's

Mijn afgelopen paar weken (vanaf ong 20 maart) tot en met nu in telefoon foto's met lekker weinig tekst. Behalve het weekendje met Machteld en Laura wat we net achter de rug hebben, dat post ik de volgende keer met alle leuke foto's en verhalen.

In de week voordat Wes kwam sneeuwde het nog. Anna was donderdag en vrijdag ziek dus ik was 2 dagen vrij.
Stiekem foto's maken tijdens het skypen met lieve Wes
En helaas alweer de finale van WIDM gekeken
Dit is nog van het weekend met Wes. George Ezra gratis in het Scandic Grand Hotel, waar blijkbaar vrij vaak akoestische sessies zijn (gratisch dus).
Heimwee eten op de maandag nadat Wes wegging. Hier begon het gedoe met mijn huisbaas.
Teveel gekocht maar allemaal sale! Weekday trui 25 euro, jurkje 20, T-shirt van een speciale winkel 20, ASOS lak jas 50 euro, ASOS jackje 65 euro.
NONONO bij Debaser Strand. Was heel leuk!
2 jurkjes gekregen van stage! Die witte was een sample die ik zelf had gemaakt, waarvan ik nu (met pijn en moeite) ook een 34, 36 en 38 om te verkopen van hem gemaakt. Die ander vond ik heel leuk en gaf Anna me de dag erna ineens zomaar!
Helaas had Ann Sofie Back (Eef haar stage) ook nog eens een outlet. Hoewel de andere merken nog steeds prijzig waren was ASB te betalen. Daarom kon ik dit zachte bomberjasje (wat Wes wss krijgt) en zijde-mix shirt niet laten liggen. Nu mocht ik echt de rest v/d maand en in de maand april niks meer uitgeven.
Deze lippenstift heb ik mijn twijfels over. Heb m er toen maar af gehaald.
Pingpong en rondkijken bij Fran O Till A.
Weekend met Adele en Eef. Millesgarden, wodka, IKEA en wafels + slechte film.
Zlatan postzegels. Vond ik gewoon grappig.
Allemaal stof samples die Anna weg wilde gooien! Ik wilde er nog wel wat mee doen, of anders gewoon bewaren.
En zondag avond heb ik maar een kalender gemaakt omdat de tijd te snel gaat (en te langzaam als ik denk aan Wes en mn mama missen), en we willen nog zoveel doen. We hebben teveel plannen dus moeten even gaan bekijken wat allemaal wel en niet realistisch is.

Geen opmerkingen: