woensdag 5 maart 2014

Instagram diary week 1

Hej härliga människor! Hierbij mijn eerste blogpost ook al is hij niet echt officieel met een verhaaltje enzo, dat doe ik volgende keer wel! Nu even snel wat fotootjes zodat jullie alvast een impressie krijgen van de stad. Ik begin vandaag met mijn stage, dus kan nu nog snel even wat van de afgelopen dagen laten zien.

so long wdka, please understand: this isn't just goodbye, this is i can't stand you hihi
blij met de lift om al mijn koffers naar mijn kamer te krijgen.
view from my window
boek 1 van de 6 al bijna uit..
mijn kamer zit boven de acne store, in een gebouw dat in de jaren '30 door een of andere bekende architect is ontworpen
de eerste keer gekookt samen met eef
ikea aankoopjes om mn kamer wat te personaliseren
aan de overkant zie je het pretpark wat op een van de eilandjes in stockholm staat
hier ook op de achtergrond het pretpark, vanuit fotografiska
hermans vegetarisk restaurang, nu al favoriet

Geen opmerkingen: